Κλασσικά υποτονικός ο Ιανουάριος

 

Πλοία Μεταφοράς Ξηρού Φορτίου

Ο Ιανουάριος είναι ένας κλασσικά υποτονικός μήνας με ειδικά το πρώτο του δεκαπενθήμερο να είναι κατά κύριο λόγο περίοδος διακοπών. Αν συνδυάσουμε τα παραπάνω και με την πτωτική πορεία των ναυλαγορών, δεν αποτελεί έκπληξη η μηδαμινή κινητικότητα στον τομέα των αγοραπωλησιών.

Ενδεικτικά

Πελάτες της εταιρείας TMS αγοράσαν το εξοπλισμένο με σύστημα BWTS Kamsarmax “Scarlet Albatross” (2015, Tsuneishi, Ιαπωνία, SS 07/2025 DD 06/2023) προς 31.7εκ. δολάρια. Πελάτες της εταιρείας Pavimar πουλήσαν το Panamax “Scorpio” (2012, Sasebo, Ιαπωνία, SS/DD 11/2021) προς 23.55εκ. δολάρια. Πελάτες της εταιρείας Tiara Navigation πουλήσαν το εξοπλισμένο με σύστημα BWTS Supramax “Sparrow” (2005, Imabari, Ιαπωνία, SS 03/2025 DD 07/2023) προς 13.5εκ. δολάρια.

Δεξαμενόπλοια 

Σε πλήρη συνάρτηση και με την αγορά του ξηρού φορτίου, έτσι και σε αυτήν των δεξαμενοπλοίων, η κινητικότητα στις αγοραπωλησίες ήταν ισχνή αυτόν τον μήνα.

Συγκεκριμένα

 Έλληνες φέρεται να αγοράσαν το εξοπλισμένο με σύστημα BWTS VLCC “Tsushima” (2008, Mitsui, Ιαπωνία, SS 07/2026 DD 07/2023) προς 36.5εκ. δολάρια. Πελάτες της εταιρείας Pantheon Tankers πουλήσαν το VLCC “Sea Lynx” (2004, Hyundai Samho, Κορέα, SS 11/2024 DD 03/2023) προς 32εκ. δολάρια. Πελάτες της εταιρείας Laskaridis Shipping αγοράσαν το MR2 “PS London” (2008, STX, Κορέα, SS/DD 02/2023) προς 11.8εκ. δολάρια

Νεότευκτα

Ακολουθώντας το ίδιο μοτίβο με όλο το προηγούμενο έτος, έτσι και ο μήνας Ιανουάριος δεν έφερε νέες παραγγελίες πλοίων από τους Έλληνες πλοιοκτήτες ενώ και σε παγκόσμια κλίμακα οι μόνες παραγγελίας που είδαν τα φώτα της δημοσιότητας είχαν να κάνουν με πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου και εμπορευματοκιβωτίων.

Διαλύσεις πλοίων

Η αγορά του Μπαγκλαντές ήταν αυτή που ηγήθηκε αυτόν τον μήνα προσφέροντας 590 $/ldt για Πλοία Ξηρού Φορτίου, 600$/ldt για Δεξαμενόπλοια και 610$/ldt για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Ακολούθως το Πακιστάν προσέφερε 580 $/ldt για Πλοία Ξηρού Φορτίου, 590$/ldt για Δεξαμενόπλοια και 600$/ldt για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ενώ η Ινδία κυμάνθηκε σε επίπεδα 570 $/ldt για Πλοία Ξηρού Φορτίου, 580$/ldt για Δεξαμενόπλοια και 590$/ldt για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

 

Published: Aκτή Μιαούλη Ιανουάριος 2022 (Τ.69)

Γράφει ο κ. Δημήτρης Σερέτης